söndag 31 juli 2011

Virka... ?

I torsdags va Fina Sanna hos mej och hon tjatade att jag skulle prova att virka... Ja jo mest för att få tyst på henne och visa att jag inte kan så tänkte jag att då gör jag väl de...
Detta är de första jag i mitt liv har virkat... Förutom i skolan men vet inte om de räknas, kan inte minnas att jag virkade något vettigt...

Och de värsta är att de är såå kul... :) Så nu håller jag på me ett mobilfodral. Mest för att lära mej maskorna riktigt och för att lära mej byta färg och så... :)


Så nu vill jag kunna Virka en massa, har kollat på nätet och hittat massor av saker jag vill virka... Men inser ju att jag inte kan de... Än... Och de värsta är att alla mönster står på Kinesiska... Tur jag har Sanna som kan översätta de till svenska åt mej... :)

Igår firade Jag och Tomi 1årsdag... Helt galet att vi redan vatt tillsammans ett år.. Känns som igår... :) Vi firade me god mat och tårta... :) Kollade även på filmen Salt, se den om ni inte gjort de, så galet bra...


Nu har jag jobbat ihop en ny header för bloggen så missa inte att kolla den... :)

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Först och främst..
Toppenfin header!! :D

Och va duktig du är på att virka! Du har talang juuu!! :D

jag vill också lära mig virka, men inser att jag inte har tid med det ;)
Får bli när jag blir stor! :P

UUM! Vad tårtan såg god ut!! Uuum!!
Grattis till 1årsdagen! :)

kramisar