torsdag 14 juli 2011

2 dagar

Nu har jag två dagar kvar innan de är semester... Men blir ju väldigt drygt att va ledig i tre veckor... ;) (läs de me ironi... ) Alltså jag trivs väldigt bra på mitt jobb men ska ändå bli skönt me semester...

Idag är de 1 år sedan jag och Tomi hade vår första "date"... Fast jag vet inte om de kallas så och jag fattade absolut inte att de skulle bli såhär... :)

Igår eftermiddag hade jag finbesök av min lilla dotter... :) Va på fritids och lämnade tider för efter sommaren och då ville hon följa me mej hem, såklart hon fick de. Bara ringde hennes pappa så han hämtade henne hos mej istället för fritids. Så hon o jag bakade på em... :)

Så kommer två kort jag gjort på beställning...


Här svårt för att få till fina kort till karlar... Tycker de är svårt...

Nu är de dax att göra mej klar för jobbet...

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Önskar dig en skön semester....men du...de där bullarna hade bild på häromdan....de ser ju helt underbart goda ut....är det något spec. recept på dem eller?

Kram// Inga

Kamilla sa...

ÅÅÅh härligt med semester!!
Njuut och jag håller tummarna för fint väder :)
Helt underbara kort du har gjort, och det är inte alls enkelt med kort till karlar, men jag tycker du fixat det helt perfectooo !!!

Kram kram