torsdag 7 juli 2011

Dålig Bloggerska.....

Nu är de ju evigheter sedan jag skrev igen.....

Förra veckan åkte jag och Tomi på minisemester med anledning av detta:


Inte riktigt min typ av musik.. Men Tomis Idoler och han hade aldrig sett dom Live. Så han fick biljetterna av mej... Och när dom släpptes hade vi typ precis börjat träffas och nu va de liksom dax att gå på de. Så tiden går galet snabbt...

Resan startade dagen innan Maiden med besök på Ullared och en del inköp... :) Inte så farligt mycke ändå men lite grand blev de. Sen packade vi bilen med de nya inköpen och körde mot Borås.. Där vi skulle bo på Hotell...

Va även ett besök på Magnolia... Vilken underbar butik och såå mycke saker... Jag drabbades tyvärr (eller kanske som väl va) av oj så mycke saker och kunde knappt välja något alls... Blev lite papper och blommor... :)

sen letade vi efter Hotellet i en evighet... :) O tog sedan en lugn kväll bara...
Fredag morron startade me tidigt, körde till Göteborg där vi gick på Nordstan och sen satt på Avenyn och kollade in folk... Så underbart Göteborg är egentligen... :)

På kvällen va de sen då dax för Maiden... Med Sabaton som förband... Och dom va ju trevliga att titta på eller jag menar såklart lyssna på... ;)




Allt folk som strömmar in på Ullevi:





Min Fina älskling innan Maiden kommer på scenen:


Maiden är äntligen på scen:



Vår minisemester avslutades med ett besök i Jönköping hos min storebror o hans fina familj...

Här kommer en underbar bild på Mathilda och hennes mormor... :)

2 kommentarer:

Immi sa...

Herre gud, jag ser ju ut som "gamla mormor"???

Petra/Paradise sa...

Låter som en härlig tripp!!
Och vad gör man inte för sin älskling ;)
Han ställde upp att hänga på till både Ullared och Magnolia, så visst fick du ställa upp att lyssna på Maiden ;)
Närå!
Men det kan vara en upplevelse det också! Att se havet med folk och många gånger så är liveframträdanden såååå mycket bättre än att bara höra musiken på Spotify :)

Kramis!