lördag 6 augusti 2011

Välkommen Thea

För några veckor sedan fick en jobbarkompis till mej en liten Thea... Jag gjorde ett kort till henne:

Och mamma broderade en fin handduk...


På måndag är de dax för jobbet igen. Tre veckors semester har gått galet fort.

Jag har virkat en hel del sedan sist. En söt liten sköldpadda. Den blev riktigt söt om man inte tittar för nära förstås.... Och så en del kakor... Men dom kommer i ett annat inlägg för bilderna ligger inte i datorn utan bara i telefonen...

Sen tycker jag ni är dåliga på att kommentera ni som läser här, kan ni inte ge er till känna? Hade vatt kul att veta vilka ni är... :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

prova, prova

Anonym sa...

wow, hur gick det???
Forlat, jag ar nog trogare an vanligt...

Maja sa...

Jättefina saker!
Jag brukar kika in i bland när jag varit in på Immis blogg;-)
Kram