fredag 12 augusti 2011

Detta me att virka...

Nu är semestern slut för detta året, jag började jobba i måndags Och nu har jag helg jobb framför mej...
Jag har virkat en hel del sedan sist.. De är verkligen kul att virka.. :) Jag har gjort en lite söt sköldpadda, iallafall söt om man inte tittar för nära.. :)


Men absolut roligast är ju att virka kakor. Man ser ju ganska snabbt resultatet på de.. :)


Jag har gjort några fler men ser nu att jag inte har fotat dom, så dom får komma i ett annat blogginlägg... :) Nu ska jag försöka fixa ett kort till en blivande 11 åring... ( O ja mamma jag vet att Hanna fyller 10 så de är inte till henne.. ;) )


3 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Sköldpaddan är jättesöt...kakorna ser ut att "smaka bra" Mums!
Ha en fin helg
Kram

virka liten kaka sa...

Hej!

Så roligt att du kommenterade så jag hittade in i din fina blogg. Du gör ju också jätte fina kakor :)
Och korten va super fina!

Hade varit roligt att kunna scrappa. Men få nor hålla mig till virkningen.

Då få du kika in kväll kl 21.00 och se om du blir först på att kommenreta :)

Ha en bra dag. Kram Catarina
virka liten kaka

Petra/Paradise sa...

oooh! Vilken bedårande liten sköldpadda och kakorna var ju för härliga!!
Jag blir så oerhört sugen på att lära mig virka egna kakor!

Bra jobbat stumpan!

Jobba lugnt i helgen.

KRAM Petra