söndag 13 november 2011

Skräckens varuhus....

I fredags startade vi dagen väldigt väldigt tidigt. Typ innan 05.00... Åkte runt 05.30... Satt i bilen i typ 2,5 timme... Kom fram till en parkering de va nästan kaos på runt 8 på morronen... Handlade o trängdes bland tusen tals människor... O handlade upp tusentals kronor....
Jag pratar självklart om Ullared... :)
Men skäckens varuhus som en jobbarkompis till mej kallar de fick verkligen en innebörd i fredags för attans va folk de va. Helt sjukt! Men fick iallafall lite julklappar handlade. O lite kläder till Mathilda som va me för första gången. O älskade de! :) Men de bästa enligt henne va Ullared i miniatyr byggt i Lego där Darth Vader stod med Ljussabel mitt i en gång ... :)

Igår tog vi de mest lugnt då vi båda va ganska trötta. Va hos Mamma & pappa, Pappa la på vinter däcken på min bil...

Önskar jag inte har så många måsten hela tiden skulle vilja göra ingenting en dag... O bara vila o ta de lugnt tror jag skulle behöva de... :(

Har gjort en del 10x10 kort...






"Somliga Ljus brinner aldrig ut <3"...

Inga kommentarer: