tisdag 8 november 2011

Haaalllllåååååå!!

I bland känner jag för att sätta Mathilda i bilen o bara åka (i samråd med hennes pappa såklart, inte kidnappa henne... ;) ) & bara köra utan mål utan bara liksom köra iväg...
Stänga av mobilen o inte ha en dator.. För att försöka få ordning på mina tankar.... Känns som de snurrar för mycke tankar just nu...
En del visar sej att vara annorlunda än dom uppgett sej för att vara...
En del gör mej besviken varje dag... O en del påminner mej om hur underbara dom är...

Min Dotter har börjat första klass nu o har gått 2 eller kanske närmare 3 månader i skolan. Hon har inget intresse alls för bokstäver... O jag vet inte hur jag ska göra för att få henne intresserad... Några tips?? En del i hennes klass läser alltså redan o denna veckan fick dom hem LÄSläxa... O de gör mej så ledsen... :(
Visst hon kan en del bokstäver men inte så många som man önskar att hon ska kunna...

För några veckor sedan pärlade jag o Mathilda en Hello Kitty som vi satte i en ram... :)

Och så gjorde vi en uggla... Finns de något coolare än Ugglor?? :)

Förövrigt har jag fått lite pyssel lust tillbaka, även till att göra kort. Har gjort några kort.... Så nu hoppas jag de vänder igen...

Såg häromdagen i förrådet att jag har MÄÄngder av flick kläder, de mesta i stl 110/116. Hojta till om någon är intresserad...

"You still Rock my world"... <3

Inga kommentarer: