torsdag 24 november 2011

En dag.....

Häromdagen va de 9 år sedan min farbror omkom i den där dumma o onödiga olyckan... 9år!! Helt galet så fort tiden går... 9 år o ändå minns jag de som förra veckan, eller som igår...


Är hemma från jobbet igår o idag för Mathilda är sjuk, förkylning o feber som de flesta drabbas av just nu... Igår va vi inne hela dagen men idag måste jag handla så hon får följa med o få lite frisk luft...
Så igår satte jag igång att rensa o röja lite. Har på tok för mycke saker i min lilla lägenhet, antar att jag kan välja mellan att rensa eller flytta till ett slott. Hade gärna valt de sista men Philip är upptagen väl?? ;)

Förgyllde kvällen igår med att göra en pepparkaksburk, bild på den får ni se sen....

Tänkte istället visa en bild på hur jag såg ut häromdagen när jag kom hem från frissan... Jag har massa lockigt hår men går till frissan för att göra de rakt o betalar dyra pengar för de... Nu har jag fått för mej att jag vill ha stora fina lockar, vilket jag inte har i mej själv... Så söta Marija gjorde lockar i mitt o jag köpte mej hem en locktång ( trodde aldrig att jag skulle säga dom orden)... Jaja såhär blev jag iallafall...


Tänkte även tipsa om en kanon bra bok, finns inte många böcker som fängslar mej. Jag är ingen läserska. Men denna va bra... Men väldigt tråkig framsida....


Snart ska jag sätta tänderna i Johan Theorins nya bok Sankta Psyko... Älskar Johan Theorin, han är såå grymt bra...


"Let´s put our two hearts
back together
And we´ll leave the
broken pieces on the
floor... "

Inga kommentarer: