måndag 16 maj 2011

Sparka igång...

Om jag skulle försöka sparka igång bloggen igen. Tycker ju egentligen om att skriva i den för att liksom skriva av mej...
Men har haft väldigt mycke ett tag. Har inte blivit så mycke pyssel eller jo men inte så jag hunnit uppdatera hade en del kort på beställning... Så ville få dom klara. Student kort och konfirmation är de ju i dessa tider, och så har jag en bröllops kort kvar att göra och då kommer prestationsångesten och jag kommer ingen stans me de.. Så typiskt...
Här är några av de kort jag hade på beställning:


Jag är helt insnöad på dom här stämplarna från LaLaLand. Helt underbara o så enkla att färglägga me... :) Så har ni inte beställt några gör de!!

Jag har även köpt mej en sån här eftersom jag bakar allt mitt bröd själv numera så kände jag att jag behövde en sån... :)


De va nog allt för nu, ska fundera lite till över hur ärlig jag ska va i denna bloggen... Hur mycke jag ska tala om för er... Är ju lätt när de händer något kul men när de är mindre roliga saker som händer är de värre om man ska tala om de eller inte...

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Vet hur du känner när det gäller att "öppna" sig i sin egna blogg.
Att tänka på är ju att ALLA har tillgång till den och man kanske inte riktigt tänker på det.

Själv tycker jag om att läsa bloggar som är mer personliga än dem som kort och gott visar sina alster och ingenting mera.
Många är väldigt igenknäppta och öppnar sig ytterst sällan. Men själv slår jag ett slag för motsatsen!
(även om jag själv kanske inte är den direkt helt öppna personen..)

Korten du gjort är urfina!!
Att det "knyter sig" när du ska göra bröllopskort förstår jag helt och fullt....jag har exakt samma problem.
Fått 4 beställningar på bröllopskort å jag har tusan fått ÅNGEST!! :(

Kramis