tisdag 5 april 2011

Pepparkaksburk

Ja Jag vet att de inte är säsong för pepparkaksburkar nu men den har stått överst lääänge på min att göra pyssel lista... Så de va skönt att kunna stryka över den nu att den är klar...


Är på jakt efter stämplarna, så är de någon som har dessa hÄnglar pepparkakas stämplar till salu till ett vettigt pris så hör gärna av er...

Med de sagt kan jag ju också tala om att mina 100 alster innan shopping har skitit sej totalt. Tror jag klarade 25... Så de funkade inte så bra för mej...

3 kommentarer:

Paradise sa...

*haha* Äsch! Du försökte åtminstone! ;)
(med de 100 alstrena innan shopping menar jag)

Vilken söt pepparkaksburk du gjort gumman!
SKönt att äntligen fått den gjord.
jag har också en massa saker ståendes på min "to do"-list.

MÅ gott!
KRAM Petra

Immi sa...

Jättefin burk, och som sagt hundra är väldigt många.. Kram.

Kamilla sa...

heheeee, bättre lite än ingenting alls, eller hur :)
Folk säger ju alltid att det är tanken som räknas, då räknas väl tanken att du HADE INTE tänkt shoppa ;) att du sedan gjorde det är en heeelt annan femma ;) ;)

Urrrsnygg burk, och jag har tyvärr inte de där pepprisarna, modell ännu äldre har jag...

Kraaamiz