tisdag 31 maj 2011

Nästan samma

Fick en beställning på ett kort som skulle va student och 20årsdag i samma inte så enkelt att få till så fick bli ett sånt kort till... :)


Ska även passa på att visa er hur mitt skrivbord ser ut just nu och vad jag behöver ta tag i. En del beställningar och annat och framför allt inte någon ork att plocka undan har gjort att skrivbordet ser ut så här...


Det ligger stämplar överallt....
Underbara textstämplar som ska få bättre förvaring än rätt fram på skrivbordet... :)
Saker överallt... Behöver nog större skrivbord... :)


Så detta ska jag nu ta tag i och försöka fixa lite bättre... Återkommer me bilder sen... :)
Nu ska jag och min jobbiga hosta gå och lägga oss... Börjar jobba tidigt imorgon bitti...


1 kommentar:

Immi sa...

Jättesnyggt kort, förstår om mottagaren blev glad:O)) Större skrivbord, tror jag inte? Då skulle du bara samla på ännu mera saker! Testa att städa efter varje kort tillverkning:O))Kramar..