tisdag 15 februari 2011

Ny pappersförvaring

Idag har varit en bra dag... Tänkte visa lite av vad jag har sysslat me... Blir en hel del bilder i detta inlägget...
Innan såg min pappersförvaring ut såhär:









Inte speciellt praktiskt. Väldigt svårt att ha koll på vad jag hade för papper. De papper som användes va de jag visste att jag hade liksom... Så idag satte jag igång och flyttade in i min nya förvaring. Som jag köpte för ett antal veckor sedan.. Men har inte riktigt haft energi att ta tag i de... Men som sagt idag satte jag igång. Men frågorna va en del, hur ska jag sortera? Färg? Tillverkare?? Men bestämde mej för att cardstock såklart efter färg men mina mönstrade papper blev efter randigt, prickigt rutigt och övrigt... :) Blir nog bra...
Så nu bor mina papper såhär:
Perfekt att den kom med en sån liten vagn så den är flyttbar... Behöver ju dammsuga någon gång och bakom den står min skrivare...






Samt en låda i min Helmer till enfärgade spill papper och en till Mönstrat spill papper...



Nu blev ju denna saken över... Men jag funderar lite på nu om mina recept ska flytta in i den. Och dela upp de för mat och bröd och kakor och så... Får ju plats me massor av recept i den... Och jag har letat och funderat ganska länge efter något bra till mina recept...



Nu ska jag diska och sen pyssla lite till innan jag och Mathilda ska kolla på "Halv 8 hos mej". Mathilda är helt inne i de nu, pratar en massa om de programmet... :)

3 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Alltid roligt med förnyelse, speciellt om det blir till det bättre! :D
Ursmart pappersförvaring!
jag har själv stora bekymmer med mina mönstrade ark..vet inte riktigt hur jag ska göra..Men de får ligga på hög så länge, tills jag bestämt mig :)

Kramisar!!

Gittans Pysselsida sa...

Det verkar vara en bra grej till papper..jag har provat lite olika ideer men...blir inte riktigt nöjd..var har du köpt den hyllan?
Kram// Inga

Immi sa...

Oj oj oj, vilken skillnad, jättesnyggt, det tar sig.......Kram Mamma