fredag 11 februari 2011

En tung dag....

Idag va dagen här... Den jobbiga dagen... Men den dagen som behövs för att man ska kunna gå vidare... Pratat givetvis om begravningen... :(
Den va en väldigt fin begravning men jobbig... Prästen som förrättade begravningen är verkligen kanon...
Men jag funderade flera gånger på om präster går någon form av kurs eller liknande för att klara att inte gråta när alla andra gråter... Och liksom göra de han ska istället...
Nu är de kvar att städa mormors lägenhet... Jag och min lilla mamma ska dit på söndag och göra lite... Jag har tatt semester från jobbet på söndag för att kunna fixa en del. Imorgon ska jag jobba...

Som kontrast till detta vill jag visa ett kort som jag gjort till en av mina bästa vänner som fick en liten Oliver i början av Januari...

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Stora kramar till dej sötnos!!! <3

och kortet du gjort vännen, det är bedårande!!!

TA hand om dej nu och hoppas allt går bra på söndag..

Kramar Petra