fredag 7 januari 2011

Städat bort inspirationen??

För ett tag sedan Sa jag lite surt att jag behöver större skrivbord för jag har ingen plats att skapa på... Då tittar min fina pojkvän på mej och säger lite spydigt att jag nog behöver städa de jag har istället...
Och häromdagen säger Mathilda me till mej att de nog är dax att städa de...
Så sagt och gjort, nu är de städat... Bytte förvaring till mina band och har tänkt ett tag att jag nog måste köpa fler men insåg nu att jag nog inte alls behöver de... Tyvärr... Älskar ju band och speciellt att köpa dom... :)
Frågan är om jag städade bort inspirationen me... Hoppas inte de jag har en del pyssel jag måste göra...
Före:


Nu ser de ut så här:


Lite skillnad blev de i alla fall... :)

Har ju lite nytt jag har skapat me... Gjorde godisburkar som julklappar till Mathildas fröknar och varsin tändsticksask...





Tänkte även visa er hur de såg ut i em från mitt storarums fönster. Där jag ser Olofströms Ishall... :) Tycker de är så mäktigt när dimman ligger så...



Kommentera gärna ni som är här inne, hade vatt kul att veta vilka ni är... :)

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Ja så där brukar det vara hos mig också...hoppas du hittar lusten igen..den kanske ligger i lådan *ler*
Naturen är vacker ,igår midda när jag var ute med Bambi lyste solen och det var nästan varmt..
Ha en fin helg// Inga