torsdag 27 januari 2011

100 Alster innan shopping

Nu har jag bestämt mej, jag ska iallafall testa om jag klarar de... 100 Alster innan shopping... Har gjort en liten bok som jag ska skriva in de jag gör i. För att ha lite koll på de...
Ska även skriva in lite regler på första sidan tänkte jag. Typ att jag får handla cardstock och tejp... Men inte någon nöjes shopping. Kan va nyttigt för plånboken me.. :) Och kanske vad jag ska belöna mej med när jag är klar... :) Återstår att se om jag klarar de... :)



Kom på när jag gjorde denna att jag verkligen gillar min Bind it all. får nog damma av den lite oftare och använda den... Funderar just nu på en Idébok eller något sånt... Kanske en receptbok... Nja har lite jag lovat att fixa till jobbet först så är väl bäst att göra klart de...

2 kommentarer:

Immi sa...

Fin bok, jag vill ha en sån som vi såg i möbelaffären:O)) Kram

Petra/Paradise sa...

Vilken urgullig idé!
Boken är bedårande och tanken är god!
Superbra idé att skriva ner under loppets gång vad du vill köpa till dig själv när du väl får göra din shopping! :D

Lycka till stumpan!

KRAM Petra