lördag 8 oktober 2011

Sanningar....

Detta är min egen blogg där jag ska kunna skriva av mej o så. Ändå drar jag mej för att skriva sanningar... Från början va tanken att detta skulle va en enbart pysselblogg inget annat men nu skriver jag mer o mer om vad som händer mej...
Men som sagt sanningar skriver jag inte, vilket jag funderar på att göra. Dels för jag ska få dom ur mej o för att de kanske är dax för de... Men jag vet inte, samtidigt är detta en blogg alla kan läsa, alla, vem som helst o vill jag att alla ska veta allt om mej... Nej jag vet inte...
Jag funderar vidare på sanningar som kanske, eller kanske inte ska komma ut...
Nu ska jag återgå till mitt arbete strax... Delad dag idag... O hela dagen tills halv 5 imorgon sen kommer Mathilda... Åhh va jag längtar efter henne...

Inte har jag något pyssel att visa heller för jag pysslar inte direkt. Utan sitter mest... O virkar inte heller... Utan som sagt sitter mest... :(

Hittade ett kort jag gjorde för ett tag sedan, tror inte jag har visat de...

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Lite av sanningen måste man få hålla för sej själv.
tror inte det är bra att exponera sig för mycket på en öppen blogg som ALLA har tillgång till.
Då kanske det är bättre att du väljer att låsa den så bara dina närmsta kan läsa den.
För som du samtidigt skriver, man behöver ibland få skriva av sej.

vilket finfint kort du bjuder på denna gången Jenny!!
Gillar det massor :)

många kramar Petra