onsdag 25 augusti 2010

DT - Maja Design

Först vill jag säga tack till Åsa/asamia för din kommentar till mitt förra inlägg...
De brukar finnas en mening till allt som sker men inte alltid men ser den me en gång... Men livet går vidare... Och tycker de blir bättre för varje dag... ;)

Förra veckan fick jag underbara papper från Majadesign jag bara älskar dom papprena. Dom gör korten nästan själva så underbara är dom...
Dekorerade en chokladkaka till en jobbarkompis vars dotter börjat gymnasiet på en annan ort låångt från Olofström.. Vet att en chokladkaka är en klen tröst i de läget men ville visa att jag tänker på henne...





Gjorde även ett litet kort i 10x10 för att skriva min hälsning i...



2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Å vilka fina kort, och vilken fin altrad chokladkaka du gjort. Jag är övertygad om att den som fick den känner att du tänker på personen.
Visst är de nya hÄnglarna söta ;0)
Kommer du till mässan i Avesta nästa helg måntro? Jag ska dit och shoppa nya hÄnglar, vore kul om vi ses ;0)
Kram ♥

Annika kort & gott sa...

Vilken gullig grej och ett mycket bra sätt att visa att man verkligen bryr sig om!
kram Annika