söndag 27 juni 2010

Semester

Nu har min semester börjat eller egentligen imorgon. Va ledig fredag, lördag och söndag. Men mitt yrke har jag knappt aldrig vatt ledig hela midsommarhelgen om de ens har hänt alls... Förra året tror jag att jag va de men är ganska säker på att jag tog semester den helgen så de räknas inte. Detta året va jag ledig enligt schema...
Idag blir de en tripp till Kalmar för att spela på hästarna och hoppas att vi vinner en massa pengar... :)

Här är ett kort jag gjorde till S. för ett tag sedan... ;)

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Hej sötaste vännen!
Vad glad jag blev när jag såg att du börjat blogga igen!!
Toppenfina kort och stort grattis till DTuppdraget hos Grodan :)
Fjärilar i magen-kortet var ju för sött!!

Hoppas allt är bra med dej?

Olofström spelar Alaget i!! Tyvärr får jag inte vara med längre :(
Dispensen nekades :(

Många varma kramar Petra