söndag 19 april 2009

Uppdaterad Pysselvrå

Jag har gjort om i min pysselhörna... Köpte Helmer på Ikea... Så nu har jag städat klart, här kommer först lite före bilder:




som ni ser på bilderna är jag tyvärr inte någon ordningsmänniska. Önskar verkligen att jag va de, men tyvärr inte...

Så här kommer lite nya bilder med Helmer och städat skrivbord. Så jag hoppas nu att städat skrivbord betyder att jag uppdaterar bloggen lite oftare.
Att orken kan finnas till att göra de...
Så här ser de alltså ut alldeles just nu:




För ca 1 år sedan hade jag ett helt rum att ha pysselsaker och oreda i. Men nu är de denna lilla del av mitt sovrum jag har till förfogande. Men jag måste säga att jag har de bättre i min lilla hörna...

5 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh så fint du har det i din hörna :-)
Trevligt att träffas förresten :-)
kram Maria Zimmer

Kristina.A sa...

Ser jättefint ut Jenny.
Varför är det så svårt att hålla det städat i pysselhörnan ;o)
Känns som ett evighets jobb. Men visst är det roligare att pyssla när det är välstädat!
Ha det så gott.
Kram
Kristina.A

Sanna sa...

Åhh waaoo så snyggt det blev! Nu längtar jag efter att sitta och titta på din hörna. ;-)

Tiggy sa...

Helmer rockar! :-D Blev jättefint. Jo det är svårt att hålla det städat.. det värsta är dammet tycker jag. Det är överallt!
/Tiggy

Åsa/asamia sa...

Å vad roligt att få kika in i ditt pysselrum, massor av fin förvaring och bra idéer. Ser dessutom att vi har samma verktygsväska - visst är den kanonbra ;0)