söndag 28 december 2008

Idé Bok

Nu har jag äntligen blivit färdig till att göra en idé bok av pärmen man kunde beställa från guldfågeln.
Vet dock inte om de går att beställa dom där länge. Men såhär blev iallafall min idé bok...






Hoppas ni alla har haft en bra jul och att tomten kom med några trevliga julklappar...
Själv fick jag allt jag önskade mej. En julafton med min dotter och med min underbara pojkvän S. Tomten kom och delade ut paket. Dottern fick en massa fina paket... Och de verkar som rädslan för tomten släppt i år...
Jag fick både en Bind it all av S. och en Soda Streamer av S . och dottern...
Av Jessica fick jag en lång platta till Revolution. Som är invigd och de funkar perfekt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin idébok

Anonym sa...

Vilken härlig ide pärm och vilken mysig jul du har haft det har jag också jag fick jätte söta magnolia stämplar
kram lolla

Anonym sa...

helt underbar liten idébok. Nu kan du skriva in alla dina bra idéer där! Jag vill också passa på att önska Dig ett riktigt Gott Nytt År! (jag fick tac'n peel i julklapp) ha ha ha.
10000-tals kramar
Ingela

Anonym sa...

Oj vilken bra idé att göra en idébok!
jättefin //Pia

Anonym sa...

Hej igen Jenny!
Det var verkligen synd att du skulle jobba i helgen, annars hade du ju kunnat komma hit? Jag hör av mig till nästa träff vi har. Det blir väl i febr. Men, eftersom du är en sådan helgo kompis har jag en award till dig på min sida. Du är värd så mycket mer, men får hålla tillgodo med den, så länge.
Kram
Ingela