onsdag 22 oktober 2008

Är Kanske dax...

Ja de kanske är dax för en uppdatering...
Har gjort en del kort sedan sist tyvärr inte scannat ett enda av dom...
Men jag har även gjort tepåsar, hittade i någon blogg och jag tyckte dom va underbart fina...
Såhär blev mina: Gjorde även som de står Tack och Krya på dig på me...


Nu har jag haft Jessica på besök, tack vännen!! Har vatt jätteskoj att ha dig här... Blev en massa pyssel hela dagarna...
Vi gjorde bl.a detta:

Dekorerade små chokladkakor... Vi ska båda stå på julmarknad så de ska ju göras en del till de...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj! vilket arbete med chokladaskarna! MEN så fina! =D
Å thepåsarna sen då? Mumma! =)
Den 8nov jobbar jag =( Men är du ändå i stan så kom in till mitt jobb vettja så får jag iallafall se dej! =D
Du kanske förhoppningsvis är på A6 å springer?
Ta hand om dej gumman!
Kramisar Petra

Anonym sa...

Jag gillar verkligen idén med tepåsar och de blev jättesöta, sötast är dock chokladkakorna; vilket pyssel!

Jag har en liten sak till dig i min blogg! Tusen tack för all inspiration!