måndag 14 juli 2008

14 Juli 2008

Jag har gjort ett kort att ha på lager. Hatar att inte ha ett enda kort på lager...


Nu har jag 4 arbetsdagar kvar sedan är de semester i 4 veckor... De har varit mycke denna våren så jag känner att jag behöver vara ledig... Men jag har hittat mej själv igen och mår bättre än någonsin. och är lyckligare än jag någonsin varit. De enda är att vara utan M. som gör ont men jag måste vänja mej...

"Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig,
Att du är där, för mej
Som jag är här för dig
Ge inte upp
Älskar dig så..."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt kort Jenny! Jag blir så glad över att läsa att du mår bra och är lycklig!! Kram Åsa

Cicci sa...

Så skönt att känna att man mår bra. Syns även glädje på ditt kort. Jätte fint med alla detaljer.