lördag 28 juni 2008

28 juni 2008

Ett kort som jag la i en brevlåda igår morse tillsammans med bokstavskex som bildade 3 ord...


Texten har jag liftat från någon vet dock inte från vem...

"I en evighet levde jag som om du inte fanns
I alla drömmar va du ändå nära
så underbart nära, Och jag trodde jag fann dig
men du va någon anannstans.
Varenda gång jag funnit någon
Så såg jag att drömmen inte va sann

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig
För jag trodde att du fanns och väntade mej
Och alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött
För att möta den vackraste människa jag någonsin mött"

2 kommentarer:

Anonym sa...

undrar vems brevlåda det var?.....

Kramisar svägerskan

Anonym sa...

"I en evighet levde jag som om du inte fanns..." - det är en gammal låt med Caisa-Stina Åkerström från 90-talet!! :-)
"Av längtan till dig" heter den, skriven av Åsa Jinder. Testa att hitta den på You tube, vettja! Det är en vacker, stillsam kärleksvisa.

// Anna • acheter