fredag 16 maj 2008

Nya hÄnglar = Nytt kort

Fick en beställning igår kväll på ett kort som skulle vara klart idag. Passade ju bra eftersom de nya hÄnglarna kom igår. Så på kvällen när jag lagt M. så satt jag och gjorde detta kortet.
Denna lilla underbara hÄnglen är helt klart min favorit...
Har använt glitterpennan massor men de syns som vanligt inte i scannen.



De börjar så sakta rätta till sig i mitt liv. Handlar bara om att vänja mej vid min nya vardag... Inte de lättaste men jag måste ju. Denna veckan är en bra vecka, förra och nästa är de värre me...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket superfint kort, kul att få nya stämplar!

Anonym sa...

Kan inte annat än hålla med förra skrivare. Superfint kort! (Önskar att jag va lite pyssligare). Denna stämpel på den lilla tjejen är så fin. (Vad nu en stämpel är har sett att det heter så när jag kollar runt).MVH Smillan

Cicci sa...

Så sött kort. Nya hÄnglarna är underbara.

Anonym sa...

Herre gud! Snacka om att vara oinsatt. En stämpel är ju en helt vanlig stämpel. Pinsamt! Jag trodde att det va något mer avanserat än så. Men det är ju ni som är helt otorliga på att färglägga era stämplar så man inte begrepp det. Vad använder ni för slags pennor? (törs man fråga det eller är det ännu en pinsam fråga)
MVH Smillan