fredag 9 november 2007

9 November 2007

Idag snöar de. Den första snön i Olofström för denna vintern. Fast de lägger sig inte... (Tyvärr)

Tänkte visa er vad jag har hållt på med de senaste dagarna:


Alla barn ska få varsin sån i julklapp. En 1liters färgburk & idén har jag snått rakt av av Sanna. *Tack vännen...*

Har även idag gjort ett beställkort till Dop.


Nästan likadant som Dopkortet till Liam men jag gillar detta upplägget på Dopkort...

Imorgon är det städa gardrober som står på programmet. Behöver städa i Pysselrummet me, får väl se vad som hinns med denna helgen...

4 kommentarer:

Jessica Blixt Wendin sa...

Oj, du har inte legat på latsidan.(jättefina) Det är en sådan burk jag använt till Potatismjälsburken. :O)

Kramis
Jessica

Anonym sa...

oooh! Vilket sockersött kort du gjort!!! *kär*
Du är så duktig!!! =D
Vilken underbar idé med samlarburkarna!!
Vart har du köpt själva burkarna?
Har du gjort hål i toppen?
En idé som jag nog lätt skulle kunna sno!! *hihi* ;)
kram Petra

Anonym sa...

Jättefina burkar och kort Jenny!! Och grattis till vinsten! :-) Det blev inte mässa för mig i helgen, var hemma i Sth istället. :-) Kram Åsa

Tussemaja sa...

Fint dekorerade burkar! Och smart med dopljus på kortet till dopet.