torsdag 6 september 2007

Torsdag...

Tänkte visa ett kort jag gjorde o postade igår. Men till vem säger jag inte. Kanske hon själv ger sig till känna här i bloggen... =)





Igår kom dom nya hÄnglarna helt underbara är dom. & i förrgår fick jag en del stämplar jag beställt från Whipper Snapper.
Jag har en känsla av att det kommer att bli fler Whipper snapper stämplar i mina ägor...

Idag har jag städat o handlat o fixat o donat för på lördag ska jag köra o hämta Jessica (tussan) i växjö, hon och lilla M. ska komma o vara hos oss i några dagar. Ska bli såå kul!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅH!!! Underbaraste vännen!!
Guuu vilket fint kort som låg i min post idag!!! (jag kom precis hem, därav ett lite sent tack!) ;)
Fy bubblan va fint det var!!! *dreglar* Blev helt till mej när jag såg kortet!! Det är ju såå jäkla kul å få post!! *studs* Å inte nog med det, jag fick åxå hänglarna igår å Dtpaket från Magnolia idag!!!! *skuttar runt*
MÅ gott tjejen å tack än en gång!!!! *glad* =D

Anonym sa...

Vilket fint kort, förstår att Petra blev glad!
Tack för kommentar i min blogg, jag hade askarna hemma redan...men liknande finns på Panduro.
www.asamia.blogg.se

Karin sa...

Trevligt att titta in här och se alla fina kort du har gjort.

Anonym sa...

Får man fråga var du beställer Whippersnapper ifrån? de är inte lätta att hitta i Sverige. Jag tar tacksamt emot tips eftersom jag tycker de är bedårande.

P.s du gör jättefina kort.