söndag 22 juli 2007

Nya kort samt blivit tagen...

Tänkte visa lite nya kort jag har gjort... Två är storlek 10x10 och snabba kort. Bra att ha sånna på lager:






Sen har jag gjort ett kort till i storlek 15x15. Liftat Linda Muhr. Gillar verkligen upplägget på detta kortet:



Sen har jag blivit tagen av Jessica.
Om jag fattade de rätt ska jag välja andra bloggar som inspirerar mej. Så här kommer mina val:
Sanna
Åsa
Sara
Lina

Min sista bild för dagen blir en bild på vad jag har bakat nu på fm. Helt underbart goda blir dom och såå roliga att göra...



Föresten jag har äntligen SEMESTER!!!!! I 4 härliga veckor!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack!
Mums, ser himla gott ut!
Gillar dina snabbisar! Borde också göra lite såna....

Anonym sa...

Åh, tack Jenny!! Missade ditt inlägg tyvärr...men jag är hedrad! :-)
Jättefina kort och wow vilka bakverk - mums! :-) Kram Åsa